sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Coji de portocale parfumate| DIY

Hei hei! ♥ 

Din nou un an nou, va doresc doar bucurii, şi  aveţi grijă de visele voastre,  nu renunţaţi niciodată la ele dragilor!

Ne citim în noul an şi pe blog nu doar pe pagină . 
Prezentămprezentăm o decoraţiune parfumată pentru camera tasimplă şi drăguţă
 ne punem pe treaba

Vom avea nevoie de:

  1. un pahar înalt 
  2. coji de citrice 
  3. sfoară 
  4. pistol cu silicon 
  5. ulei volatil



Vom pune pistolul cu silicon în priză. Pentru început ne vom folosi de paharul cel mare, eu am folosit un pahar de la nachos (ce are şi capac pentru al folosi  suport) şi sfoară.




Pentru  pistolul meu cu silicon se încinge mai greu m-am decis  mărunţesc cojile de citrice, în cazul meu cojile mandarinelor.



Am început prin a pune silicon pe pahar şi lipind sfoarăîn sens circular.





Până la final,tot paharul a fost îmbrăcat în sfoară.


,
Am pus cojile în pahar, ale mele nu au fost uscate deoarece am vrut  păstrez şi din parfumul lor, însă le puteţi şi usca. Iar pentru a fi sigură  nu vor mucegai le-am ţinut în apropiere de căldură pentru a se usca treptat.



Adugam şi uleiul volatil, cel folosit de mine era de brad. Am pus aproximativ 10 picăturiacestea îşi păstrează intens parfumul aproximativ 2-3 zile.



Ta-daaaAcesta este rezultatul final. A fost uşor şi simplu de realizatat şi parfumat. Este perfect pentru iarnă şi nu numai, am putea înlocui cojile cu trandafiri uscaţi spre exemplu.



Ei bine atât am avut pentru voi pentru moment. Sper sincer să încercaţi şi voi această mică decoraţiune parfumată, aştept pozele pe voastre pe pagina de facebookEi bine atat am avut pentru voi pentru moment. Sper sincer sa incercati si voi aceasta mica decoratiune parfumata, astept pozele pe voastre pe


 Va pup,
Rozz.

Un comentariu: