joi, 9 iulie 2015

În formă de inspirație ...

 Salutări & pupicei! 


Am revenit cu o nouă postare.
Spre surprinderea voastră acesta nu va fi un tutorial.
Vreau sa discutam despre IMAGINAȚIE .

Din punctul meu de vedere un un om nu exista dacă este lipsit de imaginație, este o mașinărie, un robot.
O persoană cu imaginație este o persoană fascinantă, acolo unde cineva vede o creangă uscată, el ar putea vedea o viitoare decorațiune.
Decorațiune din crenguțe colorate.


Eu cel mai bine, știu despre mine, și vă pot spune:

Teodora și mama ei au fost cele care "au apăsat" pe "butonul" numit <arta handmade> în cazul meu.  Teodora are idei total diferite vorbim de acelaș lucru mereu din perspective diferite. Spui o poveste despre mărgele, eu înțeleg coliere statemant iar ea beadsloom.
Brățări create de Teodora.
Eu mereu mi-am catalogat imaginația ca fiind sensibilă, frumoasă, și nebună. 
Acea parte nebună o găsesc mereu în natura sau în persoanele foarte dezinvolte, detașate de părerile oamenilor. Prietena mea Geo e exact acea persoana detașată de părerile oamenilor, își respectă propriile reguli mereu, am folosit tatuajul ei sa fac o pereche de cercei, iar opiniile ei  despre oameni pentru niște coliere.
Tatuajul Georgianei.


Mi-a luat ceva să înțeleg că lucrurile simple sunt cele mai frumoase. Multe culori dansând, prea multe, când simt nevoia ca lucrurile să arate altfel, mă gândesc la inspirația mea simpla și delicată  numita Ionela.

Ionela.

Acea parte delicata și sensibila, aparține de o colega de clasa din liceu, de fiecare dacă când eram posomorâta și încercam să fac ceva nou și nu reușeam ma gândeam la ea, are un chip foarte angelic și are un caracter finuț și delicat, mereu îmi inspira perle, mărgele, steluțe, inimioare. Datorita ei am continuat aceasta pasiune pentru handmade, ea a fost prima mea clienta și mereu părea foarte entuziasmata de creațiile mele. Îi mulțumesc sincer pentru asta, dacă nu ar fi fost ea, probabil acum nu aș mai fi făcut asta. Pupici Alexandra.
Alexandra.
Dacă ar trebui să o descriu în 3 cuvinte as spune: eleganță,rafinament și perle.

Adaugăm încă un ingredient în aceasta poțiune și vă prezint cea mai bună  prietena care mă inspiră să combin culori fel de fel, Georgi. Modele ei de make-up și felul în care combină culori mă fascinează și atenţia cu care lucrează.
Georgiana.


Iar atunci când nu știu de care idee să mă apuc mă gândesc la Cornelia, nu doar numele ei mă inspiră ci și caracterul ei, pot sa spun ca e abstract, îmi place la nebunie sa-i descriu astfel caracterul, e minunată.
Cornelia.

Atenția, perfecțiunea și concretitudinea sunt calități pe care le-am observat atent la Alina, pentru ea brățările prieteniei nu au secrete.
Una din minunățiile de brățări create de Alina.

De la oameni și despre ei, de la fiecare poți învăța ceva, de la un fost prieten am înțeles ce e exactitatea și micile detalii în  ceea ce faci, de la o fostă prietenă de ce trebuie sa ai o nebunie în viață, de la mama mea am înțeles că trebuie să fiu dură, de la tatăl meu de ce e trebuie sa fii blând, atât de multe și mai multe nespuse. Toate transferate în artă!

Am înţeles ca pot transforma orice în orice altceva.
Dupa mult exercițiu, am reușit sa desenez în plan.
Am fost să mă înscriu la facultate, sunt femeie înţeleg și vad ce vreau, așa că nu am văzut că aveam la admitere o probă practică, astfel am transformat proba practică de la facultate într-un colier quilling.

Am ieșit cu o prietenă la o bârfă, mușamaua de la masa noastră arata pentru mine ca un viitor pandantiv.
Modele.

Creațiile unei artiste handmade numită Paula sunt grozave pentru a fi transformate în quilling.
Un set creat de Paula.

Iar când pur și simplu vreau să mă relaxez și sa vad ceva tastez lejer pe google "handmade" , sau " tutorial handmade" și ceva ce iubesc " vintage diy"
Alteori pur și simplu caut în cutiuțele mele cu resurse pentru vise, și găsesc ceva ce merge contopit pentru a crea imaginație.
Alteori ma plimb în albumul meu special.
Albumul cu idei,


Ceva ce fac mereu când lucrez este sa ascult muzica. Piese pe baza cărora am avut imaginație foarte productiva:

Alteori fac schimb de idei cu creatoare handmade, o plimbare, o conversație cu o persoana noua, un somn bun.


INSPIRAȚIA este pretutindeni, INSPIRĂ!

Pe tine ce te inspira?


Va pup dragilor și va îmbrățișez! Aștept mesajele voastre sincere despre postul meu și răspunsuri la întrebarea de ma sus aici sau pe pagina mea de facebook.

Cu drag, a voastră Rozz vă pupă și îmbrățișează!







6 comentarii:

  1. Esti minunata :3 Imi pare tare bine ca , e mult spus "datorita", imi pare bine ca din vina mea si a mamei mele ai intrat in "lumea" handmade, ai reusit sa te faci cunoscuta si sa faci niste chestiute superbe. Si da, asa e, avem viziuni total diferite : eu, intr.o foaie de hartie , vad... doar o foaie :-? tu in schimb, vezi deja un model pentru colier; Tu , ai lua un borcanas cu margele si l.ai pune sa stea frumos in camera ta , eu ...eu as "margeli" [stii ca asa imi place sa spun] toata ziua cu acele margele <3 imi place ca desi ne.am "specializat" pe chestii diferite pastram o legatura, le putem combina si putem sa facem chestii minunate impreuna ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult subiectul pe care l-ai abordat! Nu o sa las un comentariu foarte lung, ca nu sunt buna la povesti dar iti spun ca il ador si iti multumesc ca m-ai inclus in el, ma simt chiar onorata! mult spor in continuare! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma simt onorata sa cunosc pe cineva atat de talentat ca tine! <3

      Ștergere
  3. Ce postare drăguță! Eu de cele mai multe ori îmi găsesc inspirația pe Pinterest sau mă uit la materialele pe care le am și văd ce aș putea să fac din ele. :)

    Gabriela
    crafting-g.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pinterest este un site superb, găsești detonate pentru toți! Ati mai putea încercați și weheartit, are câteva modele foarte drăguțe.

      Ștergere