vineri, 9 octombrie 2015

Schimb de chestiuni.

Salutări & îmbrățișări!

Mi-ați lipsit. Dar ne citim iar cu un nou post.
Ei bine cei care mă urmăresc pe pagina mea de facebook, știu că am făcut un schimb de bijuterii ca  între creatoare handmade cu Alina apoi cu Paula. Ei bine eu și Paula am decis să postăm pe blogurile noastre despre această experiență, bineînțeles, ea a fost mai rapidă decât mine și a postat deja pe blogul ei.

Iubesc cerceluși cu șurub și colorați!
Ne jucam cu rozul.


Acest schimb constă în alegerea unei sume de bani din care fiecare își va alege de la cealaltă bijuterii , vor face schimbul, apoi le vor comenta pe paginile lor. Scopul acestui schimb are în evidență înțelegerea și învățarea unor noi tehnici handmade cât și promovarea paginilor.

Vă pot spune despre Paula ca este o persoană deosebită, talentată, frumoasă și răbdătoare. Ea lucrează cu fimo, o tehnică minunată pentru persoanele ce sunt pasionate de modelat, și m-a inspirat să încerc această tehnică.
Începutul a fost cam dificil pentru că am întâmpinat o mică problemă la livrare, coletul a fost pus ca scrisoare simpla și înainte cu ceva timp am pus un colet pentru o prietenă care nu ajuns nici pană acum, și am fost foarte agitată, al ei a ajuns imediat am stat 2 zile uitându-mă la coletul ei  împachetat până mi-a trimis mesaj într-o seară că a primit coletul. 

Nu va mai țin în suspans, încep să vă prezint din frumusețile primite de la ea.

Voi începe în ordine crescătoare a accesoriilor mele preferate.




Este un cadou din partea ei.
O broșă adorabilă, îmi plac la nebunie cum sunt lucrate floricelele, sper să facă acest model și pentru niște cerceluși. 
Cum eu nu port broșe m-am gândit să o atașez la una din poșetele mele. <3








Un inel cu baza reglabilă ce are atașată o  fundiță într-un roz pastelat superb. 
Îmi plac inelele, le port când vreau să mă simt delicată și frumoasă.




Un colier împletit din șnururi. Geniala cominația de culori și accesoriile sale sunt din bronz care îmi plac la nebunie. Doar ca  înlocui lanțul cu unul de mărime medie și va fi minunat!


Iar acum încep să vă prezint preferații mei, CERCEI!





Am ales din creațiile ei și niște pernuțe de pisicuță absolut minunate, sunt atât de drăguți.















Ador inimioarele, iar Paula le dă o forma atât de frumoasă, sunt așa grăsune mai ales cele roz.
Pe când cercelul din spate prezintă roșu și albul amestecate, dragostea & puritatea.
Îmi plac atât de mult!

















Suport de bronz și culori de toamnă, tot ce iubesc mai tare! 
Acești cercei sunt printre preferații mei din creațiile Paulei. <3








Un model de trandafiri deosebit de drăguț și finuț! Culori mate , absolut superbi, exact cum îmi plac.
   
 Aceștia sunt pe departe modelul meu preferat de trandafiri lucrați de Paula! <3 
Ador culorile, forma, aspectul lor delicat.

  

De asemenea noi am decis să oferim unul sau mai multe din produsele noastre unei prietene.
Eu am ales 5 brățări simpatice care am simțit că vor fii pe gustul prietenei mele.


Ei bine dragilor, ce părere aveți despre produsele Paulei ?!
Aveți deja un produs preferat? 

Eu cred ca am.
Aceștia cred ca sunt preferați mei, au o culoare pastelată de piersică și m-am îndrăgostit.

Acestea au fost produsele "achiziționate" de mine de la Paula, sper că vă plac și vouă la fel de mult, eu sunt fascinata de tehnica pe care o folosește și îmi doresc să o practic și eu.

Nu uitiți, dacă vreți să știți tot ce este nou trebuie să mă urmăriți pe pagina mea.
De asemenea dacă sunt creatoare handmade interesate de un schimb mă pot contacta pe blog sau pagină.

Cu drag , a voastră Rozz.
experiență 





Un comentariu:

  1. Iti multumesc tare mult pt cuvintele frumoase! Esti de asemenea o persoana minunata si foarte talentata! Multumesc inca o data pt colaborare <3

    RăspundețiȘtergere