marți, 9 iunie 2015

Mărgeluțe de hârtie | DIY

    Am revenit!
 Ce mai faceți? Eu am pregătit un nou tuturial special pentru voi !
Să ne punem pe treabă! 



Am lucrat o zi întreagă la tutorialul acesta, dar măcar mi-am perfecționat tehnica și am înțeles mici secrete pe care vi le voi împărtăși pe parcurs.

Avem nevoie de:
  • coli colorate  sau reviste
  • foarfecă
  • creion
  • riglă
  • lipici
  • băț de frigărui sau scobitoare




Pentru a fii siguri că totul iese bine eu am măsurat 15 cm și am îndoit coala, 15 este înălțimea pe care o va avea triunghiul nostru, puteți face și pe cealaltă jumătate, colile A4 au o dimensiune de 29,5 cm. Eu am preferat să întorc invers coala.



Vom forma triunghiuri ce au baza 2 cm și înălțimea 15 cm.
*Truc: Dacă vreți mărgelele cât mai "grăsune" ați putea suprapune doua coli sau sa aveți o înălțime mai mare.


 Vom trasa pe întreaga suprafață a coli .
*Pont: Pentru a fi mai evidente le poți numerota, cum am făcut eu.
*Truc: Sunt piese identice cu cele din jocul de table. Imediat ce ve-ți trasa prima figura următoarele se "mulează" după ea.



*Pont: Pentru a termina mai repede am capsat 2 coli, poți capsa chiar 3 .



Am tăiat toate colile și am pregătit aracetul și frigăruia/scobitoarea.
*Truc: Eu am încercat și cu frigăruie, dacă îți dorești un mijloc mai mare și mai gol este potrivita în caz contrat te sfătuiesc să folosești scobitoarea.



Acum vom lua una dintre viitoarele mărgeluțe și vom răsuci de la capătul mai gros către cel subțire.
*Truc: Pe cele liniate sau numerotate aveți grija să răsuciți în interior acea parte.


Vom tot răsuci și vom tot mărgeli.


Le-am terminat!



In funcție de ceea ce vrei sa faci cu mărgeluțele le poți lăcui. 
*Truc: Lăcuiește fiecare mărgică în parte nu le pune într-un vas cu lac, nu sunt bărcuțe!



Am făcut și câteva din revista, sunt drăguțe și mai colorate datorita luciului specific.



Distracție plăcută!

Aștept nerăbdătoare sa îmi vorbiți despre experiența voastră cu mărgeluțele de hârtie într-un comentariu sau pe pagina mea de facebook.

Pupici & îmbrățișări!
A voastră Rozz !

4 comentarii:

  1. Am încercat și eu acum ceva timp să fac mărgeluțe din acestea, mama mi-a arătat cum. Am făcut câteva brățări cu ele, dar după nu le-am mai folosit. Oricum, sunt foarte simpatice și abia aștept să văd ce vei realiza cu ele. Și tutorialul tău este unul foarte frumos și foarte bine realizat.
    Abia aștept să mai văd și alte tutoriale, te pricepi! ^_^
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc foarte mult pentru cuvintele frumoase. Si eu abia astept sa dau o mica comanda pentru a le putea folosi.

      Ștergere
  2. Foarte fain tutorialul :) e foarte explicit. Felicitari imi place tare mult :*

    RăspundețiȘtergere