luni, 9 februarie 2015

Husă personalizată - tutorial

                      Heiii amici ! 

Am revenit cu tutorialul de luna aceasta, ați votat pe facebook și se pare că va fi despre o husă personalizată pentru telefon.
Să ne apucam de treabă!



Pentru a realiza husa personalizată avem nevoie de:
  • foarfecă
  • coală ( colorată sau albă)
  • un creion
  • pixuri,culori sau carioci
  • este important ca husa telefonului tău să fie transparentă



Vom începe prin a așeza pe coala aleasă husa telefonului cu spatele lipit de ea, pentru a putea copia în tocmai forma și a hașura spatiile pentru camera și difuzor.



Decupam spatiile hașurate.
Acum punem mâna pe creioane, pixuri și carioci: poți realiza desene sau să desenezi obiecte semnificative, ce îți dorești, eu am ales sa scriu un text.



Așezăm frumos în interiorul husei hârtiuța și ne bucuram de aspectul nou al husei.




Sfaturi:
  • Puteți folosii chiar un anumit imprimeu din material, sau chiar coală de împachetat cadouri.
  • Aveți grija înainte de a vă apuca de desenat, să nu desenați partea greșită, mereu interiorul va fi cel pe care ați trasat forma husei, iar exteriorul  cel netrasat.


Asta este motivul pentru care eu am preferat o husă transparentă, o pot transforma și personaliza mereu și de câte ori am eu chef.
Ne citim la următorul tutorial pana atunci aștept pozele cu creațiile voastre aici sau pe pagina de facebook Chestii de la Rozz.
#Văpup.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu